buy prozac buy prozac online

OK LLIGA (J-28)
igualada2.jpg
Noia Freixenet


IGUALADA - NOIA
diu. 2 de juny
12:30h - Les Comes

OK LLIGA (J-29)
Noia Freixenet
lleida.jpg


NOIA - LLEIDA
diu. 7 de juny
12:30h - l'Ateneu

OK LLIGA (J-30)
stfeliucodines.jpg
Noia Freixenet


ST FELIU - NOIA
dis. 15 de juny
20h - St Feliu
 
Benvinguts! arrow Notícies arrow Remuntada "in extremis" a Calafell
Remuntada "in extremis" a Calafell PDF Imprimir a/e

CP CALAFELL
4
5
NOIA FREIXENET
calafell-noia.jpg
El Noia defensa una falta en contra a Calafell (foto: cpcalafell.com) 

El Noia Freixenet li remunta un 3-1 al Calafell i s'emporta els tres punts del Derbi Penedesenc.

El gol de la victòria dels sadurninencs ha arribat en l'últim minut de partit en un penal transformat per Francesc Bargalló.


Els de Ferran López han sortit a la pista del Joan Ortoll conscients que necessitaven una victòria després de les últimes ensopegades i quan encara no havien passat 5 minuts Jaume Farrés, que avui sortia en el cinc inicial, avançava els sadurninencs. Al minut 12, Esteller veia una blava directa i Coy ha transformat el llançament en el 1-1. L’empat s’ha mantingut en el marcador fins els darrers cinc minuts de la primera part, quan López posava per davant els de Pere Varias. El Noia hauria pogut empatar abans del descans, però Seró ha fallat un penal. Qui si ha vist porteria ha estat novament Marc Coy, que a dos minuts per la mitja part, posava el 3-1 a l’electrònic.

A la segona part, el Noia ha sortit amb la intenció de remuntar i, quan només havien passat 2 minuts de la represa, Esteller retallava distàncies i tornava a posar l’equip dins el partit. El gol de l’empat dels sadurninencs ha arribat al minut 35, mitjançant Francesc Bargalló, però només dos minuts més tard, el Calafell es tornava a avançar amb una falta directa acumulativa que transformava Coy. Tot i això, els negre i vermells no han abaixat els braços, i a poc més de cinc minuts pel final, el capità Joan Feixas tornava a empatar el matx. Seró ha tingut una oportunitat per decantar la balança pels visitants, però el seu llançament de falta directa l’ha aturat novament Dalmau. En l’últim minut del partit, Francesc Bargalló transformava un penal molt protestat per l’afició local, en el definitiu 4-5.

Amb aquesta victòria “in extremis”, el Noia es manté en la tercera posició, força beneficiat per la resta de resultats de la jornada. Sense massa temps per descansar, el proper partit dels sadurninencs serà aquest dimarts dia 1 de maig a l’Ateneu, on rebrà el Roncato Vic en la 21a jornada de l’Ok Lliga.

CP CALAFELL: Dalmau, Romeu, Pujadas, Dani López i Coy -cinc inicial- Aragonès i Vergés

NOIA FREIXENET: Puigbí, Farrés, F. Bargalló, Esteller i Del Amor -cinc inicial- Feixas i Seró

GOLS: 0-1 Farrés (’4), 1-1 Coy (’12 FD), 2-1 López (’21), 3-1 Coy (’23), 3-2 Esteller (’27), 3-3 F. Bargalló (’35), 4-3 Coy (’37 FD), 4-4 Feixas (’43) i 4-5 Bargalló (’49)

ÀRBITRES: Sandoval i Garcia. Blava per Esteller, Feixas (Noia) i Coy (Calafell)

 
< Anterior   Següent >
© 2013 CE NOIA FREIXENET